Geltz Consulting


AGENCJA
OFERTA
PRACA
MARKA
MEDIA
VIRAL
SZKOLENIA
NEWS
KONTAKT



Jak odnaleźć się w meandrach nowych pojęć i rozbudowanej struktury mechanizmu budowania brandu?
Codziennie nowe doniesienia, odkrycia, wyniki analiz, infografika z serwisów marketingowych.

Nie trzeba dysponować wielomilionowym budżetem, aby wzbudzić zainteresowanie marką, o ile mamy do powiedzenia coś, co może zainteresować naszą grupę docelową. No właśnie - kim jest nasz klient? Kim jest człowiek, do którego chcemy dotrzeć?

Aby zdefiniować grupę docelową powinniśmy znać potrzeby człowieka, jakie jesteśmy w stanie zaspokoić bez żadnych kompromisów i zamienić nasze możliwości w obietnice.

Zaspokojenie potrzeb jednak już nie wystarczy. Liczy się pakiet emocji i zabawy. Nie możesz przyjść i pokazać nudnej i profesjonalnej marki.
W zamian za czas konsumenta, oferuj coś więcej niż korzyści. Angażuj społeczność, zaczaruj rzesze konsumentów, skup uwagę Social Media
w nietuzinkowy sposób i zdobądź serca swoich potencjalnych konsumentów.

Pokaż się, zrób video materiały, dziel się przepisami na ciekawsze życie, zdrowe maniery, smaczne potrawy. Nie liczy się sprzedaż, ale zaufanie, które jesteś w stanie zbudować wokół swojej marki i firmy. Nie bądź nachalny, jeśli ktoś Cię polubi, to kupi, bo lubi, a nie, dlatego, że zrobiłeś promocję.

Content Marketing to jest Twoja nowa modlitwa. przypominaj sobie o niej codziennie, gdyż Twoja marka powinna żywić Twoich konsumentów i fanów. Nie narażaj się na oferowanie tak zwanych "sucharów", które nie dość, że nie zaangażują Twoich klientów, to jeszcze ich zażenują. Dodatkowo Google doceni Twoje starania i umieści Cię na najwyższych miejscach w wyszukiwarce. Ustal, co jest dla Ciebie celem? Czy chcesz sprzedać milion sztuk opakowań rocznie, czy mieć 100 000 like'ów na FB? Określ swoje cele i zmierz skuteczność naszych działań marketingowych.

0