Geltz Consulting


AGENCJA
OFERTA
PRACA
MARKA
MEDIA
VIRAL
SZKOLENIA
NEWS
KONTAKT







01.2013
Szkolenia

Do oferty agencji wchodzą usługi szkoleniowe z zakresu budowania strategii firmy, marki, zarządzania zmianą, marką, firmą, zespołem. Szkolenia umożliwią Ci podwyższenie kompetencji obecnych pracowników w firmie, przy jednoczesnym obniżeniu kosztu samych działań, dzięki zdecydowanemu wzrostowi efektywności pracy zespołu.
02.2012
bdsklep.pl

Projektuje metamorfozę supermarketu internetowego www.bdsklep.pl wraz ze zmianą strategii marketingowej. Buduje identyfikację wizualną, realizuje kampanię telewizyjną w tradycyjnej telewizji oraz TVNplayer. Rozpoczyna szereg działań e-mail marketingowych,a także buduje dział marketingu. Projektuje narzędzia promocyjne z myślą o kampaniach reklamowych strategicznych dostawców (np.: Red Bull, Procter & Gamble, Maspex, Wedel Lotte, itd).
12.2011
Multishop24.pl

Tworzy wraz z zespołem platformę e-commerce www.Multishop24.pl - autoryzowany sklep internetowy marki JELP, a także buduje strategię Social Media na Facebooku. Odpowiada za strategię sprzedaży, dobór produktów
i narzędzi promocyjnych.
2010-2011
Brodr. Jorgensen A/S

Projekt zmiany dystrybucji marki JELP i przeprowadzenie procesu negocjacyjnego z sieciami handlowymi oraz
60 hurtowniami w Polsce. Wdrożenie zespołu Przedstawicieli Handlowych łącznie z National Key Account Managerem odpowiedzialnym za zarządzanie sprzedażą marki JELP, po 22-letnim okresie dystrybucji przez firmę Dramers S.A.
2009
SUMIN Agroteam

Analiza potencjału działu Sales Force, opracowanie standardów pracy dla Przedstawicieli Handlowych, łącznie z zakresami obowiązków, odpowiedzialności, kompetencji. Opracowanie zadań, terminów, raportów pracy oraz optymalnego system motywacyjnego.
2008
ROLF

Doradztwo w zakresie strategii marketingowej wraz ze szkoleniem i warsztatami dla zespołu managerów. Projekt ma na celu wyłonienie unikalności oferty firmy, sfomułowanie obszarów kompetencji, a także hasła stanowiącego wyróżnik przedsiębiorstwa na tle konkurencji.
2007
MAKO

Doradztwo handlowe, negocjacje z klientami Cash & Carry, opracowanie koncepcji udziału firmy w międzynarodowych targach mających na celu promocję w Europie. Doradztwo w zakresie rozwoju produktów i opakowań z myślą o oczekiwaniach konsumentów.
2006
GREEN Center

Negocjacje handlowe w ramach inwestycji ministerialnej z dostawcą blokad granicznych w Londynie wraz z opracowaniem pełnej, dwujęzycznej umowy dystrybucyjnej, warunków dostaw, serwisu i reklamacji. Usługa rekrutacyjna i doradztwo w zakresie marketingu firmy.
2000-2011
JELP

Żaneta Geltz tworzy strategię marketingową dla duńskiej marki JELP i zarządza marką w Polsce przez 11 lat. Odpowiada za wszystkie obszary marketingu:
  • strategia komunikacji marki – tworzy image marki hipoalergicznej
  • kreacja nowych produktów
  • projekty graficzne i metamorfozy obecnych produktów
  • budowanie zespołu marketingu
  • Public Relations – dobór agencji i tytułów prasowych, mediów online
  • stworzenie serwisu dla rodziców JELP.pl
  • marketing medyczny marki w środowisku lekarzy i położnych
  • organizacja ogólnopolskich konkursów konsumenckich i kampanii reklamowych
  • aktywizacja dystrybucji we wszystkich kanałach sprzedaży oraz regularne budowanie i szkolenie zespołu
Opracowuje również strategię ekspansji marki JELP na Wschód: Litwa, Łotwa, Ukraina, Białoruś i Rosja.