Geltz Consulting


AGENCJA
OFERTA
PRACA
MARKA
MEDIA
VIRAL
SZKOLENIA
NEWS
KONTAKT




Zakres usług

Firma działa jako zewnętrzny dział marketingu i grupa doradców dla określonego projektu. Klient zleca usługi
marketingowe lub organizację działu marketingowego we własnej strukturze. Osobiście prowadzimy odpowiedni
nabór specjalistów, aby Twój marketing był optymalny. Podejmujemy również zlecone projekty w zakresie
projektów produktów, usług SEM/SEO, Social Media, doradzamy w branży e-commerce i viral marketing.

MARKETING
STUDIO
e-MARKETING
TECHNOLOGIA
CONTENT i e-CONTENT
KAMPANIE E-MAILINGOWE
SOCIAL MEDIA
VIRAL MARKETING

MARKETING

Marketing nowej marki czy stworzenie nowej serii produktów wymaga dokładnego określenia grupy docelowej
i ustalenia strategii komunikacji, sprzedaży i promocji.

Powinniśmy zrobić remanent działań już podjętych w przeszłości lub na innych rynkach, zarówno offline jak
i online. W zależności od powodzenia tych działań albo je zaprzestać albo kontynuować i wzmacniać charakter marki i produktu.

Następnie dobór narzędzi, określenie budżetu i stworzenie planu marketingowego – to pierwsze nasze wspólne kroki. Integracja wszystkich działań w czasie i charakterze jest warunkiem powodzenia i elementem synergii. Nazywamy ten proces SMSI: Successful Marketing Strategy Implementation.

Knowledge is not power, implementation is power. Richard Denny

Zakres:

  • opracowywanie nazwy marki i zgłaszanie jej do Urzędu Patentowego
  • opieka nad gotową lub nowopowstałą marką klienta
  • dobór ikonografii, skojarzeń, obietnic, symboli i motywów marki na podstawie badań focusowych – tworzenie „key visual“
  • opracowanie planu działań marketingowych oraz minimalnego budżetu
  • wdrożenie nowej strategii do wszystkich poziomów firmy
  • dobór kanałów dystrybucji i wspieranie sprzedaży – szkolenie Sales Force
  • praca nad obecnością marki w sieci internetowej, opracowanie wartościowych treści, artykułów oraz dobór do nich odpowiedniej oprawy graficznej
  • rewizja projektów produktów – lifting opakowań lub tworzenie całkiem nowych
  • full service w zakresie tworzenia nowych produktów o innowacyjnym charakterze mających na celu zdystansowanie konkurencji
  • dobór dostawców opakowań, projektantów grafiki, fotografów do sesji lifestylowej w wyspecjalizowanym studio, kreatorów stron www i grafiki internetowej
  • jeśli Twoje zlecenie przekroczy nasz zakres kompetencji ze względu na bardzo niszowy temat, to dysponujemy siecią fachowców, z którymi współpracujemy praktycznie na każdym polu – dzięki czemu gwarantujemy sukces Twojego przedsięwzięcia

Strategia marketingowa dla marki produktu lub usługi

  • badania marketingowe mające na celu weryfikację popytu/rynku
  • określenie grupy docelowej
  • strategia komunikacji, sprzedaży i promocji
  • weryfikacja lub opracowanie dystrybucji i promocji
  • szkolenie zespołów – wdrożenie strategii na wszystkich poziomach pracowników

Dobór narzędzi marketingowych wraz z budżetem

  • PR, budowanie wizerunku, key visual
  • Media online i offline
  • Social Media i konkursy angażujące konsumentów
  • Eventy, targi, wystawy, festyny i koncerty
  • Promocja sprzedaży produktu, usługi, e-sklepu

Organizacja kampanii marketingowych o zasięgu ogólnopolskim

  • koncepcja kampanii i cel
  • opracowanie regulaminu i opieka prawna
  • dobór nagród i sponsorów
  • opracowanie graficzne, projekty i druki
  • dystrybucja materiałów akcji i monitoring przebiegu działań
  • podsumowanie efektów kampanii i raport końcowy

STUDIO

Poszukujesz oryginalnego projektu dla swojej nowej marki?
Nie znalazłeś jeszcze odpowiedniego producenta swojego spotu reklamowego?
Nie jesteś zadowolony ze zdjęć swoich produktów lub fotografii pracowników na firmowej witrynie?

Zapewniamy profesjonalny serwis dotyczący wizerunku:
  • sesje fotograficzne osób i produktów
  • rekrutacja i charakteryzacja aktorów i modeli
  • spoty reklamowe, produkcja materiałów video, wywiadów
  • projekty graficzne reklam online, offline
  • kreacja opakowań produktów
  • doradztwo graficzne, określenie key visual dla firmy, marki
do góry

e-MARKETING

Opracowanie i realizacja projektów e-commerce

Już nadszedł czas na kampanie marketingowe za pomocą nowoczesnych technologii – Search Engine Marketing (SEM). Przyniesie to Twojej firmie najszybszy zwrot z poniesionej inwestycji. W tym celu korzystaj TYLKO i wyłącznie z zaufanych specjalistów SEM. Poznaj człowieka, który będzie ustawiał dla Ciebie kluczowe frazy
i zarządzał optymalizacją kampanii. Możesz również sam stworzyć swoje konto na Google AdWords i rozpocząć kampanię, ale to zaledwie początek długiej drogi.
Jeśli chcesz dojść do celu szybciej i niższym kosztem, skorzystaj – chociaż w pierwszych 2 latach – z usług wyspecjalizowanych doradców, którzy sprawią, że konkurencja już Cię nie dogoni. Warunkiem powodzenia jest wyczerpująca rozmowa na temat marki, grupy docelowej, otoczenia konkurencyjnego, ustalenia celu kampanii i budżetu miesięcznego.

SEM to codzienna, wnikliwa praca, rozmowa z konsumentami wymagająca codziennej optymalizacji : słów, informacji zawartych we frazach, linków.

Ilu klientów chciałbyś pozyskać co miesiąc?
Na której pozycji w przeglądarce Google znajduje się Twoja firma lub marka?
Chcesz się bronić przed atakiem konkurencji czy raczej jeszcze bardziej ją zdystansować?
Określ swój cel SEO (Search Engine Optimisation).

Zdecyduj się na optymalizację swojej strony www lub e-sklepu, naprawimy linki, usuniemy pliki oparte na technologii Flash, zadbamy o odpowiednie tagi, usuniemy błędy stron, które nie otwierają się poprawnie, zadbamy o to, by znalazły się tam kluczowe słowa i zadbamy o to, by nowe algorytmy Google (zarówno Panda jak i Pingwin) były “zadowolone” z Twoich działań.

Dysponujemy grupą copy writerów, którzy w profesjonalny sposób tworzą atrakcyjne treści i wartościowe artykuły, które wspomagają pracę nad Twoją stroną internetową, która powinna mieć również charakter poradnikowy i stać się ˇródłem wiedzy o branży i produktach.

Możemy dokładnie mierzyć naszą efektywność działań, abyś już nigdy nie płacił za słabe wyniki pracy, tylko
i wyłącznie za oczekiwane i uzyskane efekty.
zakres:
  • badania marketingowe wśród grupy docelowej – określenie popytu
  • opracowanie graficzne sklepu i dobór fotografii – key visual
  • technologia - dobór oprogramowania odpowiedniego dla sklepu i asortymentu
  • doradztwo w zakresie integracji systemów e-commerce (płatności, sprzedaży, wysyłki, itd)
  • określenie niezbędnej funkcjonalności sklepu i dobór dodatków
  • opracowanie regulaminu, polityki prywatności i standardowych treści
  • sesje fotograficzne produktów, aranżacje w plenerze i we wnętrzach
  • organizacja opisów wszystkich produktów w unikalny sposób
  • pozycjonowanie sklepu i kampanie marketingowe w sieci – SEM/SEO
  • instalacja kont na Social Media i prowadzenie profili
  • zarządzanie rozwojem sklepu i określanie strategii promocji

do góry

TECHNOLOGIA

Tyle czytamy o nowych technologiach, serwisach i automatyzacji, ale czy ją implementujemy we własnej firmie? Słyszałeś o chmurze o serwerach ftp i wirtualnej wymianie plików, a jeszcze tego nie stosujesz?

Zadbamy o optymalny wybór Twoich serwerów przeznaczonych do przechowywania ważnych plików, w tym graficznych, zarejestrujemy dla Ciebie wszystkie ważne adresy www, które powinny, a jeszcze nie są Twoje, pokażemy Ci darmowe i płatne sposoby na wymianę dużych plików, abyś już nie wysyłał plików na CD i nie obciążał swojej skrzynki e-mailowej.

Doradzimy Ci odpowiednie oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego, które przyniesie Ci maximum korzyści przy minimalnych kosztach wejścia. Ważny jest aspekt bezpieczeństwa danego dostawcy, nie ma miejsca na ryzyko biznesowe. Rozwiązania informatyczne powinny dostarczać bezbłędnych rozwiązań, które w sposób taktyczny zdystansują konkurencję i zapewnią stabilny rozwój. Daj swojej marce szansę na większą obecność w sieci przy minimalnych budżetach.

do góry

CONTENT i e-CONTENT

Nie liczmy na to, że przygotuje to dla nas jedna osoba, która zadba o linki lub pseudo wartościowe treści. Potrzebujesz dobrze skrojonego garnituru na miarę Twojej marki.

Pamiętajmy, że Google “nie lubi” kopiowanych treści, wielokrotnych powtórzeń tych samych słów
i bezwartościowych frazesów, rozpoznawanych jako internetowy “spam”. Roboty Google coraz lepiej naśladują ludzi i oczekują wartościowej informacji, której poszukuje Twój konsument i niekoniecznie musi to być opis Twojego produktu, ale wartościowe porady lub przepisy.

Obecnie powinniśmy ustalać swoją strategię komunikacji przez pryzmat wyszukiwarki Google i odpowiedniej harmonizacji tych komunikatów ze światem offline. Na dzień dzisiejszy jest to najważniejsza część działań marketingowych – RCM: Real Content Marketing. Nie zrobi tego za Ciebie procesor ani “ktoś”, kto o marce nie wie zbyt wiele. Zadbaj o szczegóły i zróbmy to perfekcyjnie.

Zakres:

  • rewizja informacji o Twoich produktach na opakowaniu i w materiałach POS
  • stworzenie nowych treści, mających na celu odróżnienie produktu lub usługi od głównych konkurentów
  • dodanie USP (Unique Sales Proposition) do Twojego produktu lub usługi, składnika „X“, który będzie Cię wyróżniał spośród wszystkich dostępnych produktów lub usług w tej branży – określenie unikalnej oferty
  • tworzenie treści na stronach www, fanpage-ach, artykułach w sieci wraz ze zdjęciami w celu podniesienia wartości marki dla konsumentów oraz wyszukiwarek Google
  • stała opieka redaktorska, dzięki zespołowi wytrawnych Copy Writerów

do góry

KAMPANIE E-MAILINGOWE

Jeśli nie próbowałeś jeszcze promocji swojej firmy lub marki za pomocą narzędzia jakim jest e-mail marketing (eMM), to masz teraz szansę przeprowadzić ją na najwyższym, światowym poziomie. Stosujemy najwyższej klasy narzędzia do emisji reklamy e-mail-owej, a także współpracujemy z najlepszymi dostawcami baz danych Twojej grupy docelowej.

zakres:

  • opracowanie strategii komunikacji Twojej marki za pomocą e-mail marketingu
  • dobór odpowiednich baz danych i emitenta kampanii
  • projekt mailingu oraz newslettera sprzedażowego
  • plan komunikacji e-mailingowej i dobór nieszablonowych treści, projektów
  • integracja działań eMM z planem operacyjnym działu marketingu firmy
  • segmentacja klientów i adaptacja ofert do ściśle określonych grup docelowych
  • doradztwo dobrych praktyk kampanii sprzedażowych i budowanie wartościowej bazy
  • mobile marketing w oparciu o własną lub zakupioną bazę telefonów komórkowych
do góry

SOCIAL MEDIA

Jeśli jeszcze nie ma Twojej marki na Facebooku, to nie martw się, lepiej nie mieć swojego fanpage’a niż mieć nieodpowiedni, gdyż tego nie da się już cofnąć, co ktoś napisał lub opublikował.

Nie da się jednak tworzyć brandu, angażować konsumentów, sprawić, by poznali i polubili Twój brand – bez obecności na Facebook.com, GoldenLine, YouTube, itd.

Media uległy nieprawdopodobnie szybkiej rewolucji i w dobie wszechobecnego internetu, dystrybucja informacji odbywa się przede wszystkim w sieci. To tam nasz klient poszukuje, czyta, uczestniczy, spędza czas lub dzieli się informacją. Nie bądź niewidoczny, zadbaj o to, aby Twoja marka była wystarczająca oświetlona w gąszczu aktywnych producentów, walczących między sobą o kilka sekund uwagi wybrednego i rozpieszczanego konsumenta. Media uległy nieprawdopodobnie szybkiej rewolucji i w dobie wszechobecnego internet, dystrybucja informacji odbywa się przede wszystkim w sieci. To tam nasz klient poszukuje, czyta, uczestniczy lub dzieli się informacją. Nie bądź niewidoczny, zadbaj o to, aby Twoja marka była wystarczająca oświetlona w gąszczu aktywnych producentów, walczących między sobą o kilka sekund uwagi wybrednego i rozpieszczanego konsumenta.

Zakres:

  • opracowanie strategii komunikacji Twojej marki
  • dobór odpowiednich kanałów
  • opracowanie treści dla odpowiedniej grupy docelowej
  • działania marketingowe
  • oprawa fotograficzna
  • aplikacje dodatkowe, np.: konkursowe, ankiety, promocje
  • środki reklamy uwzględniające płeć, wiek, wykształcenie, geolokalizację, zainteresowania
  • integracja z Twoją stroną firmową z Social Media
do góry

VIRAL MARKETING

  • opracowanie komunikatu, który zaangażuje, zszokuje lub rozbawi Twoją grupę docelową
  • dobór odpowiednich kanałów
  • dobór dostawcy usług Viral-owych
  • produkcja odpowiedniego materiału do emisji
  • zaplanowanie budżetu i jego egzekucja
Dbajmy w sposób odpowiedzialny o swoją reputację, zbudujmy strategię komunikacji, która będzie przenikać
w sposób spójny wszystkie zagospodarowane kanały i zarządzajmy informacjami, jakie decydujemy się opublikować, a także tymi, które przyjmujemy ze świata zewnętrznego.

Zintegrujemy Twoją stronę firmową z Social Media, a co miesiąc dostarczymy raport analityczny, abyś mógł mierzyć naszą skuteczność.
Dowiedz się więcej o Viral Marketing.

do góry



Zanim podejmiesz decyzję o współpracy, porozmawiaj z nami: tel. +48 61 626 22 11, office@geltz.pl
Jeśli chcesz od razu rozmawiać z właścicielem: tel. +48 607 085 807, zaneta@geltz.pl





Obszary kompetencji:

Business Strategy
Strategic Planning
Pricing Strategy
Digital Strategy
Marketing Research
Marketing Management
Marketing Strategy
Marketing Communications
Digital Marketing
Trade Marketing
Retail sale
e-Detail
FMCG
Budgeting
Promotions
Segmentation
Social Media Strategist
Social Media Marketing
Social Media Planning
SEO, SEM
E-mail Marketing
Online Marketing
Mobile Marketing
Web Analytics
e-Commerce
Media Planning
Brand Development
Brand Awareness
Brand Management
Advertising
Online Advertising
Digital Media
Product Launch
Event Management
Team Management